Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


28 kwietnia 2017

Kotlety jajeczne



Kolejny przepis wygrzebany z czeluści starego zeszytu ;) Takie kotlety moja mama robiła dosyć często.  Nie wiem czemu, ale zupełnie o nim zapomniałam.
Szybki, bezmięsny, nieskomplikowany obiad. Z podanych proporcji wyjdzie Wam ok. 10 małych kotlecików. Bardzo Wam polecam :)


Składniki:
10 jajek ugotowanych na twardo
2 jajka surowe
1 łyżka posiekanego koperku
1 łyżka posiekanego szczypiorku
3 łyżki bułki tartej
1 cebula posiekana
1 cebula posiekana i podsmażona na złoto
sól, pieprz

ponadto:
bułka tarta do obtoczenia
olej do smażenia


Wszystkie składniki dokładnie zmiksować. Doprawić. Ja robię to thermomixem, ale może być każdy malakser.
Wilgotnymi rękami formować małe kotleciki i obtaczać w bułce tartej. Smażyć na rozgrzanym oleju z obydwu stron. Podawać od razu np. z ziemniakami i buraczkami :) Smacznego :)


 



1 komentarz:

  1. Spojrzałem na Twój wpis z przepisem i od razu przypomniał mi się smak dzieciństwa :).

    OdpowiedzUsuń